Sveg 2013 Man in Waders

 
 
Frågan är nu bara vilken vy som är snyggast. Denna vältrimmade rumpa eller Näckenforsen ;-)
 
Harr i nätsrumpor är alltid en vacker syn ;-)
 
 
En bra Harr är en filead Harr för då vet man att den snart skall ner i magen. Och Harr skall ätas nyfångad.
 
Sååååååå jäv......gott att ord inte räcker till.
 
 
Åååååå seeee sån stiiiiil han har..........Nu pratar vi fokuserad.....okej.
 
Vackert så klockorna stannar..........
 
Spegel, spegel på väggen där..... säg mig vem som i världen vackrast är..............
 
 
Fast det är klart att denna bild är ju inte så tråkig den heller.....det kommer flera....
 
Eller är detta Årets flugfiskebild.............svårt val......
 
Morgonvy från stugan......varje morgon i en hel vecka. Går inte klaga på det va?
 
 
Solen skiner och jag med den. Flugfiske och öl byggde denna vackra kropp. Bara ett tips till er andra;)))
 
Öring & Öl  = Livskvalitet <3
 
Solen tar hårt på krafterna...........Nej inte ölen, Solen sa jag...... men tro mig dåååååå;)
 
Undrar om man kan dresera en groda att fånga Öring......Jag menar hur svårt kan det vara;)
 
Flugfiskebil......inte direkt en 4WD JEEP men den funkade riktigt bra.
 
Filosoferande, rogivande, livskvalitet.
 
Linsell Ljusnan i kameralinsen........................
 
Mr Harr! Kan man skymta lite fåfänga eller är det bara solen som bländar ;-)))))
 
Lammkotlett och sallad fick varva fiskemiddagarna. Å det är inget dåligt allternativ......MmmMmMmmmmm.
 
 
Skönt att svalka av sig i värmen men jag behöll byxor på.......Jag vill ju inte skrämma bort fisken ;)))
 
Tänk er följande........en lugn fors rinnande genom en gudomligt vackert landskap i Härjedalen. Solen strålande från en klarblåhimmel. Vindstilla med fågelsång i fjärran. Inte en mygga i närheten. Då värmer man kokkaffe över öppen eld, sätter sig med fötterna i forskanten, kaffekoppen i handen och bara tyst beskådar livet.
Har ni aldrig upplevt detta folk och läsare av denna blogg så har ni missat nått stort i livet. Rekommenderar :))))
 
 
Lite regn är bara skönt i värmen.
 
 
 
En helt magisk fiskevecka i Härjedalen är över och jag hoppas ni uppskattar bilderna från resan. Kommentarer är roligt att få så orkar ni skriv gärna nått. På återseende Peter Harren Män I Vadare.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tomas Trollregn

Vackra bilder, vackert par, vackra fiskar...... F-N va smörigt det blev. Jaja det syns att ni hade det bra i alla fall.
Kram

Svar: Tomas! Du är välkommen att smöra huuuuuur mycket du vill:-))))))
Peter "Harren" Schöldquist

2013-09-19 @ 10:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0